Wierzgała Iwona

Kierownik Departamentu Obsługi Klienta Indywidualnego – Nationale-Nederlanden

Od 14 lat zarządza zespołami w obszarze obsługi Klienta. W swojej ścieżce zawodowej koncentruję się na podnoszeniu zadowolenia Klientów w ramach świadczonych usług.

Zwolenniczka digitala opartego na realnych potrzebach biznesowych oraz ustrukturyzowanych procesach (min. metodą LEAN).

Obecnie odpowiada za obsługę procesy end to end dla Klientów Indywidualnych w Nationalne Nederlanden w Polsce. Wcześniej w podobnych obszarach pracowała w AXA Polska, Santander Faktoring oraz Aviva Polska. W swoim działaniu skupiona na dostarczaniu wysokiej efektywności procesowej opartej na standaryzacji, automatyzacji oraz budowie transparentnych modeli operacyjnych.

Doświadczenie w projektach rozwoju i wymiany systemów operacyjnych w firmach ubezpieczeniowych i w sektorze bankowym. Przez 2 lata pełniła również rolę Product ownera w ramach projektu Paperless w metodologii Scrum.

Magister Ekonomii o specjalizacji Ubezpieczenia. Ukończyła studnia podyplomowe w zakresie Psychologii w biznesie.

MENTOR: Marcin Berger, Bank BPH