Michalska Jowita

Manager z prawie 20 letnim doświadczeniem na rynku marketingu i mediów. Swoją karierę rozpoczynała w latach dziewięćdziesiątych na prężnie rozwijającym się rynku międzynarodowych agencji reklamowych. Pracowała na największych budżetach i projektach w Polsce. Odpowiadała za wielokrotnie nagradzane kampanie reklamowe: m.in. Heyah, a potem Plus z kabaretem Mumio.

Przez długi czas związana ze światem dużych korporacji z obszaru Telekomunikacji, a potem energetyki. Przez ostatnie 2 lata jako Doradca Prezesa Zarządu Polskiej Grupy Energetycznej.

Obecnie prowadzi Fundację FSCD Polska zajmującą się m.in. edukacją w zakresie nowych technologii oraz kapitału społecznego. Zasiada w radach i jury różnych instytucji i projektów.

Jej pasją są media społecznościowe i ich wpływ na zmiany w globalnej komunikacji, a także wpływ nowych technologii na gospodarkę światową.