LeadersIn

Mentorzy

Magdalena Hauptman 

Executive Director in charge of Effectiveness and Transformation

Ukończyła Wydział Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, a także Wydział Muzykologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu psychologii pozytywnej na SWPS (Wyższa Szkoła Nauk Społecznych i Humanistycznych).

Posiada certyfikat International Coaching Community (2010) i certyfikat International Coaching Federation (2013). Swoją wiedzę wykorzystuje w tym obszarze, prowadząc procesy coachingowe dla menedżerów Orange Polska.

Z Orange Polska jest związana od 1994 roku. Początkowo pracowała w PTK Centertel, gdzie odpowiadała za wdrożenie systemu planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP), a następnie w latach 1998-2001 pełniła funkcje Kontrolera Budżetu dla obszaru techniki i informatyki.

W 2001 roku przeszła do Telekomunikacji Polskiej, gdzie jako Dyrektor Zakupów odpowiadała za stworzenie i rozwój Organizacji Zakupowej działającej w ramach Grupy France Telecom. W latach 2010-2013, jako Dyrektor ds. Nieruchomości, koordynowała prace nad stworzeniem koncepcji Miasteczka Orange i odpowiadała za jego budowę. Jednocześnie nadzorowała sprzedaż nieruchomości należących do Orange Polska.

Obecnie jako Dyrektor Wykonawczy ds. Transformacji i Efektywności, odpowiada za program transformacji Orange zarówno w obszarach biznesowych jak i kultury organizacyjnej firmy. Zakres jej obowiązków obejmuje również Zakupy, a także zarządzanie procesem wdrażania nowych produktów  i usług dla Klientów (TTM).