Sorg Alexander

Alexander Sorg to doświadczony menadżer w branży mediowej o międzynarodowej renomie. Swoją pracę rozpoczął w 2001 roku w moskiewskiej Burdzie, jako wydawca tytułów młodzieżowych. Szybko awansował na prezesa Burdy na Ukrainie, gdzie wprowadził ponad 50 tytułów, zarówno własnych, jak i licencjonowanych (w tym tak renomowane marki jak Playboy i Marie Claire), rozwijał dystrybucję z międzynarodowymi partnerami (Panini, De Agostini, Eaglemoss), a także dostosował strukturę i dział sprzedaży firmy do zmieniających się potrzeb rynku.

W ciągu kolejnych 5 latach Alexander Sorg był regionalnym dyrektorem Burdy na rynek rosyjski, ukraiński i w Kazachstanie. Koordynował rozwój biznesu w regionie, był odpowiedzialny digitalizację wydawnictwa, jednocześnie skutecznie radząc sobie z kryzysem gospodarczym i utrzymując firmę na rynku.

Od września 2016 r. zajmuje stanowisko CEO w Burda International Polska i szlifuje swój czwarty język obcy – polski.