LeadersIn

Mentees

Olga Morawska

Global KFC HR Director – AmRest

Olga swoją karierę rozpoczęła w lutym 2007 w KFC we Wrocławiu jako członek załogi restauracji KFC. W tym samym czasie rozpoczęła studia na Wydziale zarządzania biznesem na wrocławskim Uniwersytecie technologicznym. Dorastała w strukturach OPS aż do pozycji Restaurant General Manager i wiodła jedną z naszych restauracji KFC. Po 5 latach Olga dołączyła do RST jako project manager projektu OPS Services dla 4 marek we wszystkich krajach CE. Jako że rola była bardzo związana z dostarczaniem szkoleń dla zespołów OPS w odniesieniu do niektórych projektów, tak zaczęła się jej przygoda HR. Od 2012 roku odegrała różne role w dziale HR (Burger King Training Manager & strategicznego HR Business Partner, Burger King & Pizza Hut Senior HR Manager, Global PH HR Director). Po 12 latach wróciła do swoich korzeni jako globalny dyrektor HR KFC. W międzyczasie rozwijała swoje umiejętności w różnych dziedzinach HR; Ukończyła studia licencjackie w zakresie międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, posiada również certyfikat strategicznego HR Business Partner, Business Trainer i Coach.

Prywatnie: pełna energii i entuzjazmu do życia, silnie wierząca w to, że wszystko jest osiągalne: to szalone, dopóki tego nie zrobisz. Po prostu zrób to! Uwielbia motywować i zarażać tym ludzi. Częsty podróżnik odwiedza kilka nowych krajów rocznie. Nowa Zelandia jest jej marzeniem.

MENTOR: Dorota Strojkowska, Santander