Gębura-Nowak Karolina

Menedżerka Pozyskiwania Talentów i Budowania Marki Pracodawcy Polska i Kraje Bałtyckie – Philip Morris Int.

HR Business Partnering / HR Strategia & Wdrożenia / Pozyskiwanie Talentów & Budowanie Marki Pracodawcy / Zaangażowanie Pracowników/ Transformacja / Rozwój organizacji/ Mentorka/ Klientocentryczność /X-funkcyjne doświadczenie / Uczenie się & Wpływ

Liderka z szerokim doświadczeniem pracy w różnych krajach i funkcjach m. in. finanse, compliance, kontrola wewnętrzna, ochrona znaku towarowego i HR. Z łatwością przekłada strategie biznesowe na strategie HR ze szczególną uwagą na organizational design, rozwój ludzi i zespołów, zarządzenie talentami, kulturę organizacyjną i zaangażowanie pracowników. Wszechstronna, otwarta liderka zmian stawiająca w centrum człowieka, chętnie eksperymentująca oraz stwarzająca przestrzeń dla innowacji. Karolina w swoich rolach HR kapitalizuje na szerokiej perspektywie biznesowej, x-funkcyjnym doświadczeniu i umiejętnościach zarządzania projektami. W rolach HR Menedżerki wspierała rozwój m.in. Działu Sprzedaży i Marketingu oraz budowała nową organizację komercyjną dla produktów o potencjalnie obniżonym ryzyku. Obecnie jako Menedżerka Pozyskiwania Talentów i Budowania Marki Pracodawcy dla Polski i Krajów Bałtyckich skupia się na działaniach wspierających markę pracodawcy, zwiększenie Employee advocacy oraz pozyskiwaniu talentów. Karolina jest osobą, która czerpie satysfakcję z pracy z innymi i wspierania rozwoju innych. Prywatnie – mama Maksa i Misi, pasjonatka języków obcych, podróży, piłki nożnej i koszykówki. Poznawanie świata z perspektywy jazdy na rowerze to pasja, którą łączy z rodziną.