Roshchina Anastasia

Menedżer ds. marketingu na Europę Środkową i Wschodnią

Ma ponad 15-letnie doświadczenie w marketingu w wielu firmach (sektor wydawniczy, MLM (marketing sieciowy), branża FMCG przemysł farmaceutyczny). Przez ostatnie 10 lat pracowała w branży opieki zdrowotnej dla GSK na lokalnych, regionalnych i globalnych stanowiskach w Wielkiej Brytanii (Londyn), Polsce (Warszawa) i Rosji (Moskwa). Dołączyła do GSK w 2008 roku z Unilever Rosja, gdzie pracowała przez 2,5 roku, wcześniej przez kolejnych 2,5 lat w lokalnej firmie marketingu sieciowego (numer 3 w Rosji) i 2 latach w branży wydawniczej (Independent Media). W GSK, po 10 zmianach kultur, lokalizacji, kategorii produktów w ciągu ostatnich 10 lat,  w tej chwili zajmuje stanowisko Kierownika Marketingu na Europę Środkową i Wschodnią w GSK Consumer Healthcare. Na obecnym stanowisku odpowiada za rozwój i wdrażanie strategii biznesowej w kategorii środków przeciwbólowych w 30 krajach, zarządzanie rachunkiem zysków i strat oraz rozwojem zespołu.

MENTOR: Agnieszka Jabłońska, Cisco